Wie o Wie

• Natasja

hallo allemaal,

ik heb misschien een hele stomme vraag maar ik ben opzoek naar iemand die mij 2000 euro zou kunnen lenen. Ik wil dan 50 euro per maand terug betalen. Ik sta bij het bkr getoetst en krijg daarom geen lening. Wie o Wie kan me helpen ???

MVG

Natasja

• Jan B.

Je kunnen helpen zou nog wel gaan, maar willen helpen is een hele andere kwestie, in het verleden heb je je niet aan de gemaakte afspraken gehouden, waarom je dat nu wel zou doen, lijkt mij erg aannemelijk. Ik wens je dan ook succes bij je zoektocht naar extra bestedingsgeld. Trouwens stomme en domme vragen bestaan niet, wel domme mensen die op jou verzoek ingaan.

• natas

ik wil hier toch even op reageren. waarom ik bij het bkr staa geregisteert is nie mijn eigen schuld. ik werd gedwongen om dingen te doen waar door ik die schulden kreeg anders kreeg ik klappen. dus vind je reactie een beetje te ver gaan.je kent mijn verleden helemaal nie dus hou aub je mond dicht.als je mij kent mag je oordelen !!

• Jan B.

Ja natuurlijk, je bent net zo onschuldig als een baby, alleen jammer dat ik hier geen enkele letter van geloof. Nee ik ken je niet, maar heb ook geen enkele behoefte om kennis met je te maken, zoals jij spreekt, het is altijd de schuld van een ander, jij hebt de schulden gemaakt, de omstandigheden doen er niet toe. Verder zoek je het maar uit, vooral na je laatste posting zullen er maar weinig filantropen zijn die de aandrang voelen om je te sponseren, mij hoor je niet weer.

• Octopuss

Ik kan je gerust helpen maar wat krijg ik ervoor terug?

• natas

hoi octopuss,

wat bedoel je met wat krijg ik er voor terug ? dat begrijp ik niet helemaal.

• Octopuss

Voor wat hoort wat…..

• natas

geef anders even je e-mail dat praat wat makkelijker dan hier !

• Jan B.

Vragen in de groep, betekent antwoorden in de groep.

• natas

waar bemoei je je mee zeg. je zou toch niks meer zeggen !!