Vorige week ben ik gezellig wezen winkelen in Duitsland, aangezien ik niet kon pinnen in alle winkels wou ik wat geld op nemen in een pinautomaat.
De automaat gaf eerst voor vijf minuten aan dat de transactie werd verwerkt, en toen ineens transactie afgebroken. Ik dacht nog dit zal wel een kleine storing zijn, dus nog maar een keer geprobeerd, weer hetzelfde verhaal. Heb extra gewacht totdat mijn pas eruit was en weer in het beeldscherm stond dat je je pas kon invoeren. Tegenover de ene automaat stond nog een automaat dus daar nog maar een x geprobeerd. De mensen voor en na mij hadden nergens problemen mee, dus de automaat moest het gewoon doen, maar daar werd weer de transactie afgebroken. Nou kom ik er dus van de week achter dat het geld wel van mijn rekening gehaald gaat worden. Ik kon namelijk geen geld meer opnemen, terwijl er volgens de telebankieren wel geld op stond. Heb toen contact opgenomen met de bank en deze vertelde mij dat er een buitenlandse geblokkeerde betaling stond. Nu moet ik dus eerst wachten totdat het geld er echt af is en daarna kan ik pas stappen gaan ondernemen. Heel erg fijn. Wie heeft hier ervaring mee en hoe was jou afloop hiermee. Want het bedrag wat er af is geschreven is geen lullig bedrag.
Suus