bankrekeningnummer

• Rob Hooff

Heb iets betaald en nooit ontvangen.

betaald op bankrekeningnummer 560897049.

Weet iemand hoe ik aan het adres kom van degene met dat banknummer?

En welke bank dat is?

Bij voorbaat dank

• Koopziek

Voor iedereen die opgelicht wordt via bv. websites zoals marktplaats waarop vele oplichters actief zijn.

Een goede smoes voor je aankopen te doen is te zeggen dat je geen internetbankieren hebt !!! hierdoor ben je nog aan het overmaken via de ouderwetse acceptgiro's waarvoor nog een compleet adres nodig is om een bedrag over te maken naar de verkoper hierdoor heb je tenminste de gegevens van een verkoper.

Zeker als het om grote bedragen gaat.

Mocht je al opgelicht zijn dan wil dit nog wel eens helpen.

Zoek op onder welke bank het rekeningnummer loopt, bv ABN/ING/Rabo…

Als het goed is heb je een plaatsnaam gekregen bij het bankrekeningnummer van de verkoper, deze is behalve dan bij de ING vaak nog nodig om bedragen over te maken via internetbankieren.

Zodra je de vestiging gevonden hebt waar het bankrekeningnummer onder loopt stuur je hen een klacht dat er een oplichter handelt via een bankrekeningnummer van hun.

Of ze er iets mee doen mag joost weten…Kopieer deze klacht die je online per mail verstuurd en stuur dit naar de oplichter door met daarbij de melding dat de bank dus zijn rekeninggegevens kan inkijken.

Echte oplichters worden hier echt niet vrolijk van, worden vaak bang en maken of het geld over terug naar je bankrekening of ze sturen je bestelling alsnog.

Hopelijk helpt dit wat mensen om hun aankoop alsnog binnen te krijgen of hun geld terug. De politie doet niets aan deze gevallen en marktplaats is zo met mailtjes overspoeld dat je nu geeneens meer een optie hebt om ze te mailen met een klacht over actieve oplichter die hun website misbruikt voor hun zwendel praktijken

SUCCES !!!!

• Erik

Hallo wie kan mij vertellen van welke bankregio dit (467325790) bankrekeningnummer is. Deze persoon heeft middels marktplaats wel geld geïnt van mij maar niets verstuurd.

Het gaat daarbij om de eerste 4 cijfers wat de regio aanduid.

Alvast dank.

Erik

• liek

Beste erik

wil je even melden dat ik ook in het zelfde schuitje zit

heb ook een spel gekocht en betaald

maar niks ontvangen

heb de bank net gebeld maar ze kunnen niks doen

ja zelf aangifte doen

als je meer wilt weten dan neem je maar gerust contact op met me

groetjes liek

ps misschien kunnen we samen werken ik denk dat er veel meer mensen zijn in het zelfde schuitje als ons

• Akin

Ik heb ook op die rekening nummer van die des betreffende persoon overgemaakt maar hebt ook niks ontvangen

daarbij ging het om een spel.

• akin

Erik Schreef:

——————————————————-

> Hallo wie kan mij vertellen van welke bankregio

> dit (467325790) bankrekeningnummer is. Deze

> persoon heeft middels marktplaats wel geld geïnt

> van mij maar niets verstuurd.

> Het gaat daarbij om de eerste 4 cijfers wat de

> regio aanduid.

>

> Alvast dank.

>

> Erik

Ik heb ook op die rekening van die des betreffende persoon geld gestort het ging daarbij om een spel

die ik nooit hebt gekregen.

• Rene

Hoi, ik heb bij een Dennis van Eijck, met dezelfde rekeningnr. een spel gekocht. Wel betaald niet geleverd.

Wie kan ons verder helpen. Ik dat er ook op andere sites spellen werden aangeboden.

• Rene

Hallo, ik heb hetzelfde zojuist meegemaakt (week geleden).

Rekeningnr. 467325790 t.a.v. D. v. Eijck. Gaat om een spel.

Heb geen idee wat er nog aan gedaan kan worden.

• liek

hallo

iedereen die dit leest kan zich aansluiten bij marktplaats opgelicht

ben er wel achter dat er zo en zo 8 zijn die door deze persoon is opgelicht

staat er zelf ook op nu

DUS LOG IN OF REGISTREER JE EIGEN BIJ MARKTPLAATS OPGELICHT

groetjes liek

• m

Hallo wie kan mij vertellen van welke bankregio dit (467325790) bankrekeningnummer is