In de marge rommelen

• Money

Wat mij van dit prikbord op valt is al dat kneuterige in de marge rommelen. Die pietlutterige probleempjes en als er dan eens een balletje richting stock en futures opgegooit wordt, high risk growth funds, straddles en hoe je je indekt met aandelen opties, dan is het heel heel stil.

Kom aan laat eens wat serieus horen, nu hoe kan je echt geld maken

Vorige aankoop op Philps 9% in 6 weken, nu afgedekt op 8% met stoploss order

Heb aan koopopdracht op hagemeijer staan met een limiet

Wie volgt, en nu niet zitten zwammen over een gemene RABO bank of zo, je stapt daar zelf met mogelijk open ogen in. Bevalt het niet dan neem je een andere bank, geld eruit, rekenig sluiten, centjes aan de overkant brengen

• feije

aloha money

geld maken kun je als je geld hebt.

onroerend goed, investeren ;-)

ik heb nog wel plannen, alleen niet genoeg kapitaal.

van de beurs heb ik geen verstand hoor,

er is mij verteld dat je in de winter periode het beste aandelen,

in bierbrouwers kan aanschaffen.dalende bieromzet en in de herfst wegdoen.

in de zomer de olie-aandelen minder verbruik jada jada,

en in het voorjaar weer wegdoen.

weet niet of het werkt hoor zit wel een beetje logica in.

en het schijnt dat er met drugshandel wel het een en t' ander word verdiend.

zit wel een groot risico aan vast zijnde loodvanger :-)

das weer minder natuurlijk.

groet feije.

• Jan B.

Heb je nog niet door dat de persoon Money en Euntje en Smurf en misschien ook wel andere namen dezelfde zijn? Wat mij betreft is dit reclame voor misschien wel duistere zaken, alleen al omdat hij/zij steeds onder een andere naam adverteert. De adviezen van dit persoon vertrouw IK in ieder geval niet. Doe er je voordeel mee.

• Money

Jan mij petje af voor je analise gave, want een gave is het met zo wijning informatie, …wacht ik weet het, een rode rakker!!!1 ha ha ha, leuk hoor

• feije

aloha jan b

moet ie toch zelf weten hoe hij op het prikbord wil staan.

toch bedankt voor je opmerking.

groet feije