renteuitkering

• Noa

Ik heb een E-spaarrekening bij de FortisBank, en vraag me af wanneer de rente uitgekeerd wordt. Is dat begin of eind december?

Noa

• Eric

Zie artikel 4.4 Reglement E-Spaarrekening

Rentevergoeding

Artikel 4

1. Voor dat deel van het tegoed dat de € 1.000.000,- te boven gaat, kan de Bank een afzonderlijk rentepercentage vaststellen.

2. De Bank kan het in dit artikel genoemde bedrag en het afzonderlijk rentepercentage te allen tijde wijzigen.

3. Voor de berekening van de rente zal elke maand op 30 dagen worden gesteld en elk jaar op 360 dagen worden gesteld.

4. De rente wordt éénmaal per jaar bijgeschreven met valutadatum 1 januari van ieder jaar.

Volledige reglement:

http://www.fortisbank.nl/fbnl/pdf/Reglement_E_spaarrekening.pdf

• Noa

Bedankt!

• smurf

hoeveel rente krijk je nu op een gemiddelde spaarpopt, zeg maar 100.000 euro ?

• Eric

smurf schreef:

>

> hoeveel rente krijk je nu op een gemiddelde spaarpopt, zeg

> maar 100.000 euro ?

Waar, op de Kanaaleilanden ?

• Noa

2,5 % ongeveer.

• smurf

Ja inderdaad, offshore accounts , maar met europese regels (European tax on savings directive) pakt een andere Guus Geniep je daar. kaaijman eilenden , wel bij een goede bank, of Verre Oosten.

Afpakken en dan weggeven , ja dat kan ik ook, mij niet gezien

• bankadviseur

als je 100.000 euro ineenkeer vast zet op mijn vaders bankrekening krijg je ongeveer 300 % rente van hem zijn rekening nummer is 7600432 als je het niet doet ben je kanker dom