mijn plaatselijke rabobank gaat onbehoorlijk met mij om. zou wel naar een andere bank willen maar dat is zo duur dat is geen optie! dit weten ze maar al te goed, hoe kan ik bereiken dat ze mij normaal gaan behandelen!!!!
bedankt voor je reaktie, maar als ik de Rabobank in kwestie moet geloven is dit overstappen erg prijzig, ze kwamen aan met een berekening waar ik van achteroversloeg, vraag mij overigens wel af hoe objectief eea is!
Weet jij hier iets meer van, is het normaal dat dit zo,n 2-3 duizend euro moet kosten? Groet Gert
Nee, dit is niet normaal. Echter, de Rabobank wil waarschijnlijk dat alle kredieten, roodstand op rekening, creditcard, etc. worden ingelost. Is dat inderdaad het geval, dan kun je overwegen je kredieten over te nemen door Ohra of FBTO, zij rekenen een rente van 6 a 7 %, waarschijnlijk stukken lager dan de Rabobank. Zijn de kredieten bij de Rabo ingelost, dan moet overstappen geen enkel probleem zijn.
wil natuurlijk graag overstappen maar het probleem zijn de kosten!
De rabobank wil mij doen geloven dat, als ik alles over doe naar andere bank ik zo,n 2-3000 euro aan boete enz kwijt zal zijn
Alles gaat dan over dus he, dus natuurlijk ook een paar hypotheken
1 hypotheek loopt nog tot 2013, de ander nog 18 maanden
Aha, het oversluiten van hypotheken is niet altijd verstandig, door de boete kun je inderdaad duurder uit zijn. Wat je wel kan doen is alleen een betaalrekening bij de Rabo houden om de incasso's van de hypotheken te voldoen. Tevens bij een andere bank de rest openen, betaalrekening, spaarrekening, creditcard, krediet etc. Het nadeel is wel dat bij 2 banken rekeningen aanhouden wel iets duurder is.
ze zaten te dreigen met de boetebedragen enzovoort
Inmiddels heb ik mijn licht opgestoeken bij UNIVE, zij hadden een adv in de plaatselijke krant voor aanbieding hypotheken, heb daar vanmiddag offerte doen uitbrengen
Aankomende donderdag komt er iemand langs van de postbank, ook hij zal offerte maken, deze twee zal ik gaan vergelijken en degene met de meest gunstige voorwaarden zal het worden gaan, tot kiekus rabobank!
dank voor je reaktie op/aanmerkingen , ik hoor ze graag, groet Gert
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?