HIGH RISK HIGH YIELD MANAGED FONDSEN

• Nelis

Ik kreeg van Robein een advies met een aantal managed fondsen die naar blijkt 40

% per jaar stijgen. Is er iemand bekend met de materie. Kijk als je bvb 10% van je vermogen op deze manier belegt, de rest in de gebruikelijke fixed deposits van 4.2 % of zo en een beetje gespreid over de major currencies, dan maak je toch mogelijk een yield van 8% over het geheel zonder een al te groot risico te lopen

Bvb

het Fidelity European Aggressive Fund; een actief gemanaged fonds in Europese Largecap aandelen

het AXA Rosenberg Japan Equity Alpha Fund; een belegging in Japanse Largecap aandelen

het Merrill Lynch Latin American Fund; een belegging in Latijns en Midden Amerika, waar met name de Braziliaanse en Mexicaanse markt de zwaarste weging hebben.

Wie?

• Teun

Jammer dat er zo weinig expertise op dit bord zit. Heb toch maar besloten deze aandelen te kopen en zal in de toekomst melding doen van de waarde van de fondsen. 40+% per jaar als ze dat vol houden

• Sander

Nelis,

Die fondsen die je noemt hebben het dit jaar inderdaad uitstekend gedaan. Je hebt er echter niks aan, het is maar de vraag of ze volgend jaar ook zo'n rendement halen.

• Nelis

De tijd zal het leren sander, maar met een paar procentjes in high risk high yield 20% blue chios en de rest over een aantal harde currencies kan ik mij geen buil vallen

• Toos

kijk gokken kan natuurlijk altijd, als je tegen verlies kunt en het kunt lijden waarom zou je het niet doen…wordt het geen 40, alles meer dan 5 is mooi…

Maar niet huilen als t toch anders bleek te zijn.

• Smarty

al 3% gemiddelt in nog geen 3 weken, het gaat goed

• Thomas

Natuurlijk is alles mogelijk maar let vooral op de risico's.

Een leuke pagina is www.snsfundcoach.nl

Op deze site kun je zien hoeveel rendement veel beleggingsfondsen hebben gehad in het verleden en daar staat tevens het risicoprofiel vermeldt.

Ik ben er in ieder geval heel blij mee. Een aantal van de fondsen die ze jou aangeboden hebben staan hier ook op.

Succes.

• Smarty

bedankt goeie tip