stortingsapparaat

• frans

Heeft iemand ervaring met geld storten via een stortingsapparaat? Staat je geld dan direct op je rekening, of duurt dat ook een paar dagen? (ik ben bij de ABN)

• Anton

Ik stort voor mijn bedrijf ook regelmatig geld op de rekening courant rekening echter dit kan enkele dagen duren voordat het op de rekening staat.

Ook wij hebben een rekening bij de ABN AMRO maar of het wat uitmaakt bij welke bank je zit weet ik helaas niet.

• Nelis

banken laten het geld altijd een paar dsagen verdwijnen. Je verliest je rente dan over die dagen want hyet is afgeschreven maar niet op de rekening waar het heen moet. Omdat het een enorm bedrag is dat zo rente maakt voor de banken blijven ze het doen, terwijl in deze elctronische eeuw het helemaal niet hoeft. T.i.n. this is nederland

• Raymond

Als je stort bij de rabobank staat het binnen enkele seconden op de rekening. Het is overigens niet waar dat banken dit laten “verdwijnen” Tenmiste niet alle banken.

• FrankoPaulista

beetje zielig dit hoor. je mag natuurlijk ook gewoon de kosten van het apperaat en het ondehoud ervan betalen :-)

• keesje

geld wordt via een stortingsapparaat direct geboekt op je rekening, banken houden geen geld vast. Dit wordt meestel verteld door mensen waarvan de uitkering niet binnen is