stadsbank

• koos

by my op het werk is een vrouw, van wie alle vaste lasten maandelijks door de stadsbank-ikb worden betaald plus haar evt schulden,en nu krygt ze deze maand maar 50 euro om van te leven met haar dochter……….is dit normaal……….50 euro om van te leven…….mvg koos

• inba

zolang de vaste lasten worden betaald wordt ze niet uit huis gezet of wordt ze niet afgesloten. Schulden maak je meestal zelf…. :(

• Gerhard

De stadsbank heeft voor haar een regeling getroffen met de schuldeisers.

Die en de vaste lasten worden eerst betaald, wat overblijft krijgt zij.

Ik vindt het niet normaal dat dit maar € 50,- is.

Ze moet echt nog eens met deze mensen gaan praten of op zoek naar een andere instantie (sociale dienst?) die haar kan helpen.

• Sans

Precies. Daar staan ook perioden tegenover, waarvoor ze zich misschien 1500 euro om te leven zich toeëigende. Schuldverrekening is pure rekenkunde en daarom volkomen eerlijk.

• bea

ik vind dit niet normaal,zelf zitten wij ook bij de stadsbank en zijn nu al een aantal weken bezig om ons huishoudgeld te krijgen.

we hebben al meerdere malen geprobeerd contact te krijgen met onze budget beheerder maar vanwege de verhuizing naar almere is dit niet mogelijk.

wij moeten nu al 3 weken rond zien te komen met 120 euro en dat met een gezin van 4 personen.

Nu krijgen wij gelukkig hulp van een goede vriend die al vaker met dit soort problemen heeft geholpen,maar wat als je die niet hebt??????

ik hoop voor die mevrouw en haar dochter dat ze snel weer op weg geholpen worden want je hebt geen poot om op te staan tegen de stadsbank.

m.v.g. beakoos schreef:

>

> by my op het werk is een vrouw, van wie alle vaste lasten

> maandelijks door de stadsbank-ikb worden betaald plus haar

> evt schulden,en nu krygt ze deze maand maar 50 euro om van te

> leven met haar dochter……….is dit normaal……….50

> euro om van te leven…….mvg koos

• petertje

hoi, een kennis van mij heeft mij aangeraden om naar de stadsbank te gaan om een schuldsanering te kunnen verkrijgen. mijn ex-vrouw heeft een dwangsom op mij gelegd van 500 euro per dag, terwijl ik gewoon alimentatie betaalt en genoeg!

nu is er beslag op mijn loon gelegd en kan ik niet meer aan mijn financiele verplichtingen voldoen, ik probeer het wel maar moet sommige teleurstellen.

heb nu al genoeg brieven van deurwaarders gekregen waar ik doodziek van word.

ik heb mijn huis en haard te koop moeten zetten om aan mijn verplichtingen te kunnen voldoen, zouden jullie hierop een reaktie kunnen of willen geven en moet hierbij zeker zeggen dat een gezin van 50 euro, totaal niet kan leven en van 120 euro ook niet, hoop dat jullie snel iets kunnen vinden om er beter van te worden en dat het iets rechtvaardiger kan gaan. het hoeft namelijk niet altijd je eigen schuld te zijn war je in bent belandt. met vriendelijke groet petertjebea schreef:

>

> ik vind dit niet normaal,zelf zitten wij ook bij de stadsbank

> en zijn nu al een aantal weken bezig om ons huishoudgeld te

> krijgen.

> we hebben al meerdere malen geprobeerd contact te krijgen met

> onze budget beheerder maar vanwege de verhuizing naar almere

> is dit niet mogelijk.

> wij moeten nu al 3 weken rond zien te komen met 120 euro en

> dat met een gezin van 4 personen.

> Nu krijgen wij gelukkig hulp van een goede vriend die al

> vaker met dit soort problemen heeft geholpen,maar wat als je

> die niet hebt??????