Wij hebben een automatische incasso afgegeven aan de ABN-AMRO bank voor het innen van de maandelijks lopende verzekeringen. Al onze verzekeringen lopen ook via deze bank, zijn daar afgesloten.
Nu heeft de bank het jaarbedrag a 1100 euro in een keer geind van mijn man zijn rekening met het gevolg dat wij deze maand geen geld meer hebben om van te leven, de lopende rekeningen niet kunnen betalen en geen geld hebben voor de boodschappen.
Mijn man is naar de bank gegaan om erover te praten maar ze willen het volledige jaarbedrag niet terug storten en het weer per maand gaan incasseren. U begrijpt dat wij met onze handen in het haar zitten, hoe komen we deze maand door en hoe de volgende omdat dan alle rekeningen dubbel komen omdat ze deze maand niet voldaan kunnen worden.
Mijn vraag is, als de bank een kaart van mijn man heeft gekregen voor het maandelijks innen van deze kosten mag dat dan zomaar en hoe krijgen we die 1100 euro min de maandlasten terug? De bank wil op geen enkele manier meewerken.
Radeloosje