paypal hoe werkt het precies?

• 8 BALL

Ik wil me inschrijven bij paypal om dingen via internet te kunnen komen.

Kan iemand me in het kort uitleggen hoe het werkt, en waar ik op moet letten ivbm fraude en dergelijke???

Ik ben student en heb alleen studiefinanciering.

groetjes

• Jan

Ik denk dat je beter via de escrow service kan kopen. https://www.escrow.com/index.asp

Deze wordt ook gebruikt voor de Ebay transacties. Fortisbank biedt ook zo'n service.

Alle andere moet je niet vertrouwen!!

De verkoper betaald de escrow service. In het kort komt het erop neer dat je de afgesproken prijs betaald aan escrow.com De verkoper krijgt bericht dat je betaling is ontvangen en kan het product naar je toe sturen. Je hebt dan een aantal dagen de tijd om het product te inspecteren. Een periode kom je met de verkoper overeen voordat je de deal sluit. Als het product ok is meld je dat aan het escrow bureau en vervolgens betalen zij de verkoper. Als het product niet ok is stuur je het terug.

Wanneer de verkoper niet de escrow accepteerd die je voorsteld kan je beter de deal vergeten. Accepteer niet een escrow service die zij voorstellen!!! En betaal NOOIT via Western Union.

• Jan

Je kan ook monybookers nemen. Werken ook met escrow service en is 100% save.