Hoi Allemaal! Ik moet even wat kwijt: Ik ben aangenomen bij de Fortis Bank! DE bank heeft me aangenomen!!!! YEAHHHH!!!!! Ik ga er 1 januari beginnen en zie het helemaal zitten!!! Ik ben zo uit mn dak! Mijn jaar kan niet meer stuk!!
Beste Franky,
Ik zal je vertellen dat ik er alweer weg ben…! Ik heb er een maand gewerkt als MKA- er. Er was erg veel onrust en tijdens mijn inwerk periode in een ander kantoor werd dit hele kantoor ontslagen.. dus die hadden geen zin meer om mij in te werken.. en toen was er te weinig inwerktijd en t was niet echt een leuke tijd moet ik bekennen.. misschien wilde ik het te graag.
Maar nu werk ik bij de SNS Bank!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ik ben hier heeel blij mee!! Hier hangt een gemoedelijke sfeer en ik word goed ingewerkt en….IK had weer intern naar een functie gesolliciteerd (zat via uitzendbureau omdat k zo plots bij Fortis weg was) EN kreeg vrijdag te horen DAT IK BEN AANGENOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O, wat ben ik gelukkig zeg!! Dit is op de OD afdeling, zakelijk.
IK heb een leuke leidinggevende en VEEL zin erin! Maandag t afrondende gesprek! Ik ben blij!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?