om bij DE BANK je tegoed op je rekening te vernemen,moet je tegenwoordig een
betaald nummer bellen,dat kost net zoveel moeite als geld,geweldig die service.
in america bestaan toll free nummers,maar dat zal RIJKman groenink wel te duur
vinden.
hai
bij DE BANK is het bellen naar Costumer Service Centre lokaal tarief…vergeleken met andere banken is dat een stuk goedkoper….
Het menu is erg makkelijk, en je hoeft niet (zoals bij vele andere instellingen) te wachten om een medewerker aan de lijn te krijgen…Een betere telefonische service is er niet te krijgen;)
Het Customer Contact Center van AbnAmro is inderdaad tegen lokaal tarief. Daarnaast vind je het misschien een lang menu, maar heb je er ook wel eens aan gedacht dat daar misschien een reden achter zit?
Hoe zou je het namelijk vinden als je belt, direct een medewerker aan de lijn krijgt, die niets voor je kan doen, maar dat je tig keer doorverbonden moet worden.
Door de keuzes in het menu kom je bij de juiste afdeling uit, zodat je je zaken kan regelen. Is een stuk klantvriendelijker, en goed over nagedacht natuurlijk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?