bankservice

  • andre

    om bij DE BANK je tegoed op je rekening te vernemen,moet je tegenwoordig een

    betaald nummer bellen,dat kost net zoveel moeite als geld,geweldig die service.

    in america bestaan toll free nummers,maar dat zal RIJKman groenink wel te duur

    vinden.

  • frankopaulista

    hmm ook bij fortis betaal je hiervoor die 10 cent p/m dit is nog wel te overzien lijkt mij. Naar de bank lopen kost je vermoedelijk meer tijd dus geld. In America betaal je voor andere bankzaken weer veel meer dan hier!

  • andre

    Hoi.

    het gaat er niet om dat het 10 cent kost, maar door een menu heen moeten waar een obscuur 06 nummer trots op zou zijn verwacht je niet bij een bank.

    Maar hier ga ik waarschijnlijk in de fout,er zit alleen verschil in het tarief; tja tijden doen banken veranderen.

  • Ingrid

    hai

    bij DE BANK is het bellen naar Costumer Service Centre lokaal tarief…vergeleken met andere banken is dat een stuk goedkoper….

    Het menu is erg makkelijk, en je hoeft niet (zoals bij vele andere instellingen) te wachten om een medewerker aan de lijn te krijgen…Een betere telefonische service is er niet te krijgen;)

  • Tini

    Bravo Ingrid, goed gesproken. Ik heb zelf ook goede ervaringen met het call centre van ABN AMRO.

  • Lisa

    Het Customer Contact Center van AbnAmro is inderdaad tegen lokaal tarief. Daarnaast vind je het misschien een lang menu, maar heb je er ook wel eens aan gedacht dat daar misschien een reden achter zit?

    Hoe zou je het namelijk vinden als je belt, direct een medewerker aan de lijn krijgt, die niets voor je kan doen, maar dat je tig keer doorverbonden moet worden.

    Door de keuzes in het menu kom je bij de juiste afdeling uit, zodat je je zaken kan regelen. Is een stuk klantvriendelijker, en goed over nagedacht natuurlijk.