Waarschuwing !!!

• Carla de Geus

Geachte prikpagina bezoekers,

Zoals u weet is deze prikpagina een publiek forum waarin iedereen welkom is ervaring en gedachten uit te wisselen.

Gelukkig gebeurt het zeldzaam dat mensen zich misdragen en zijn maatregelen getroffen om deze omgeving veilig te houden.

Helaas is het niet uit te sluiten dat bezoekers zich misdragen op dit forum.

Deze waarschuwing geldt voor de bezoekers van dit forum.

Het betreft de forum bezoeker : Teun (193.133.99.—)

Bovengenoemd persoon misdraagt zich op diverse prikborden en is in een aantal ervan reeds geblokkeerd of ernstig gewaarschuwd zich niet meer te misdragen.

Zijn misdragingen bestaan uit racistische, respectloze, pijnlijke en zelfs ziekelijke opmerkingen naar medebezoekers en stalking van forumleden op het internet.

U wordt geadviseerd niet met deze persoon in discussie te gaan, alle contact te vermijden en geen email adressen aan deze persoon ter beschikking te stellen.

Voor meer referenties verwijs ik u naar de volgende prikpagina's :

Pattaya pagina : http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1551&i=4791&t=4669

Thailand pagina : www.prikpagina.nl/read.php?f=786&i=97728&t=97694

Nigeria pagina : www.prikpagina.nl/read.php?f=495&i=1861&t=1861

Verzekeringspagina : www.prikpagina.nl/read.php?f=898&i=10627&t=10595

Advocatenpagina : www.prikpagina.nl/read.php?f=844&i=83984&t=83952

En tot overmaat van ramp is hij na enkele zeer pijnlijke en diep-gestoorde opmerkingen verwijderd van de :

Euthanasie pagina : www.prikpagina.nl/read.php?f=1660&i=198&t=197

Carla de Geus

Instituut van Toegepaste Integrale Psychologie te Rossum

• Teun

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=495&i=1861&t=1861

Auteur: Teun (193.133.99.—)

Datum: 14-08-2004 18:05

Wel ik denk dat ik dan ook publiekelijk wat uitleg moet geven gezien deze lasterlijke aantijging nog wel een tijdje zal blijven staan.

Euthanasie pagina. Mijn protesten om reden dat alleen reacties die euthanasie supporten niet werwijderd werden, en mijn protest richting moderator n.a.v. het uitwisselen van inslaap tips, had tot gevold dat ik geblokkeerd werdt

Verzekerings pagina, hetzelfde omdat ik omdat ik om de tussen man en de commissies bij verzekeringen heen probeerde te komen. Ik den dat de pagina's moderator een verzekerings agent is.

Maar op deze pagine, vieze koekjes, petten dragen in een bloedhhet land, plagende opmerking richting zweetlucht en dan onveiligheid? wat is daar verkeerd aan?

Teun

Moderator, ik denk dat dit soort anonieme aanvallen niet op dit bord thuishoren

• Prikker

Carla, je loopt zwaar achter hoor… vandaag issie ook al op de Psychologie pagina gebanned voor het leven … zelfde probleem als de euthanasie pagina…