rabo-bank

• susanne

Hebt U het artikel in de Telegraaf gelezen van dat dierenthuis in

wilbertsoord in Brabant?

Daar worden dieren opgevangen, die oud, of gedumpt waren en die mogen daar tot het einde van hun leven een heerlijk bestaan leiden in een oude hoeve met een hele grote tuin erachter.

Een echtpaar dat veel van dieren houd, en niets voor hunzelf vragen, runnen

daar de hele boel.

Nu wil de Rabo-bank die lokatie hebben want in die grote tuin kunnen ze dan

voor hun klant/projectontwikkelaar een mooi project aanbieden.

Het echtpaar en hun oude dieren hebben het bevel gekregen hun boeltje te pakken

en het over 3 (!) weken leeg op te leveren.

Klap op de vuurpijl is, dat de advokaat die de bank inschakelde om een gaatje

in de wet te vinden voor uitzetting, door die mensen betaald moet worden, want ze haalde gewoon zevenduizend euro van de rekening van die mensen af.!!

Moet U nog vertrouwen hebben in deze bank?

Ik in ieder geval niet !!!

Lees de Telegraaf van Woensdag.

Het gaat om de Rabobank in Mill.

• Teun

7000 Euro , wel daar heeft de advokaat zeker dan een middag aan gewerkt. Ga eens naar de advokaten prip pagina, maar het is een advokaat die de moderator is, en je wordt gelijk ip adres geblokkeerd als je iest zegt over dat nobele gilde :-)

• Fam.S

Hoe Rabobank ook nu weer de deksel op de beerput wist te houden.

In vervolg van het u eerder gezonden bericht doen wij u onder de ingekorte brief van Mr. Hooft Graafland (deskundige beleggingen) toekomen. Het voornemen van deze advocaat een gesprek met Rabo Venray te hebben heeft om donkere redenen waarschijnlijk geen doorgang gevonden.U ontving eerder informatie over deze zaak. Hopelijk zien deskundigen de mogelijkheid deze o.i. niet al te moeilijke zaak te klaren. Verjaringstermijnen zijn steeds tijdig gestuit. Bij voorbaat dank voor uw aandacht.

De Directie van de Coöperatieve Rabobank.

Mijne heren,

Hierdoor deel ik u mede dat de heer A.J.T. Stiphout te Castenray zich tot mij heeft gewend. Hij deelde mij mede dat u een betalingsregeling wenst te treffen ad Fl. 400.000. Zoals u weet is deze schuld ontstaan door de affaire Schretlen. De heer Stiphout heeft zich met recht over het gedrag van Schretlen beklaagd, zoals uit de uitspraak van de klachtencommissie Optiebeurs blijkt.

Hij heeft zich echter nooit beklaagd over de handelwijze van uw bank in de periode van voor 29 juli 1987. Ook in deze periode zijn er opties geschreven, zonder dat er aan de marginverplichtingen aandacht is geschonken, hetgeen ook uw bank schadeplichtig maakt. Daarnaast acht mijn cliënt u aansprakelijk voor het advies om naar Schretlen over te stappen. Hij vertrouwde uw bank volledig en heeft derhalve toen uw advies om zijn portefeuille naar Schretlen over te brengen zonder meer opgevolgd.

Uit de uitspraak van de Klachtencommissie kunt u zien dat Schretlen op grove wijze wanprestatie jegens mijn cliënt heeft gepleegd. Had u hem niet naar Schretlen verwezen,dan was de schade aanzienlijk minder geweest. Op grond van het bovenstaande zou ik gaarne op niet al te lange termijn een gesprek met u hebben, terzake te bezien of een regeling in der minne tot de mogelijkheden behoort

In afwachting van uw berichten, verblijf ik.

Hoogachtend.

DOOR TOEDOEN VAN RABOBANK VENRAY BINNEN 4 MAANDEN VOOR fl. 1.400.000.= getild.

Op enig moment:

Fl. 1.238.000.= DEBET (ongedekt) op de betaalrekening!!

Fl. 1.214.000.= MARGINPLICHT(onbekend voor cliënt)

04-01-08.Een landelijk dagblad publiceerd; De Nederlandse bank doet onderzoek naar gesjoemel bij Schretlen & Co ( volle dochter van Rabobank )

• Gesp

Ik kan alleen maar zeggen: stap over. Ik heb ING verlaten en zit nu bij Triodosbank.

Vandaag kwam ik dit tegen: http://www.nu.nl/economie/2002691/triodos-bank-is-meest-duurzame-bank.html

Ik heb dus geen spijt!