PB

• N@thalie

Hoi,

Omdat er door een eenmalige jaarlijkse kostenpost niet voldoende saldo op onze rek. stond, kon de hypotheek niet worden afgeschreven. Ik heb de Postbank gebeld en verteld dat ons saldo inmiddels aangevuld was en dat de hypotheek betaald kon worden. Wilde men mij gelijk een krediet op mijn betaalrekening aansmeren omdat

'wij nogal in de marge aan het bankieren zijn'. E.e.a. kon gelijk geregeld worden. Maar, omdat dit een gezamelijke rekening is, wil ik dit natuurlijk eerst met mijn partner overleggen, logisch lijkt mij? Zegt die PB man, mevrouwtje, ik neem aan dat u een zelfstandige vrouw bent, en dit soort beslissingen alleen kunt maken?

Nou ja, ik vind dit een zeer rare benadering van de Postbank. Wat vinden jullie hier nu van, dit kan je niet maken toch?

N@thalie, zeer zelfstandig en absoluut in staat tot het nemen van beslissingen

• Teun

Nathalie een uiterst interessante message.

Als je een los vaste verhouding hebt (ik neem aan dat dit voor partner staat, niet getrouwd dus) ja dan lijkt mij dat je een zelfstandige identity bent. Die opmerking , “U kunt toch zelf ook wel denken” is denk ik wat grof, maar wel juist. Trouwens dat nemen van een gezamelijke rekening , is dat nu wel zo verstandig. Als Kloris aan de kuierlatten trekt dan kan je rekening met al je zuurverdiende (of voor nop gekregen) centjes wel een ineens leeg zijn . Of zie ik dat verkeerd? :-)