Buitenland en betalingen

• Escana

Hallo,

Wie weet er een bank in Nederland waar je via internet ook naar buitenlandse rekeningen geld kunt overmaken. Ik ben nu bij een bank waar dat ( nog ) niet mogelijk is…

GRZ Escana

• corrie

ABN AMRO zie www.abnamro.nl

• Raymond

rabobank ook. kijk op rabobank.nl of ga naar een kantoor bij jou in de buurt!

succes!

• Teun

Oh, wist ik niet, maar halen ze het vel dan over je neus? Ik heb met de Rabo bank (werk in het buitenland) iets vremsds. het is een half jaar geleden begonnen. Een deel van mijn salaris wordt naar Nederland overgemaakt waar kosten aan verbonden zijn. Nu vindt de RABO bank nu dat ze daar ook een graantje van mee moeten pikken en rekent nu 10 euro daarvoor. Dus een boeking vanuit Nederland is kosteloos, eenzelfde boeking uit het buitenland waar de RABO bank geen kosten voor hoeft te maken kost 10 Euro. Is dat correct?

• frankopaulista

dat kan fijn is anders

• Angelique

Kijk uit met de Rabobank voor dat je het weet zijn er wel degelijk kosten aan zo'n buitenlandse betaling verbonden. Je moet al namelijk alle benodigde gegevens zoals oa IBIC nummer zelf kunnen invullen .. kun je dat niet dan val je onder een andere betalingswijze waaraan OOK BINNEN EUROPA kosten aan zijn verbonden.

Dit staat NIET duidelijk op hun website!!!

Misschien wel voor de echte insiders … maar niet voor het overgrote publiek.

• m

ABN AMRO Bank - kostenloos internet bankieren en boeken naar het buitenland (binnen én buiten EU ) !

• Raymond

Alle banken hanteren de regel als je een IBAN nummer hebt en de juiste gegevens van de bank betaal je binnen de EU niets, dus niet binnen europa maar binnen de EU! Heb je niet alle gegevens dan moet je kosten betalen.

Gr. Raymond