imago banken

• katelijn

ik ben een onderzoek bezig naar het imago van banken en de reactie van de consument daarop. Hier is plaats voor al je meningen en klachten te uiten over banken. vooral wat banken in de toekomst moeten veranderen en hoe ze hun bankfilialen aangenamer kunnen maken. Als je leuke ideeën hebt is dit je klankbord!

• Angelique

Ze moeten DUIDELIJKER worden .. nu is nog veel onduidelijk bv wat betalingen betreft naar het buitenland. Uitleg op een bank haar eigen website zou een stuk HELDERder kunnen.

• M van der Steenhoven

Voor meer dan een half jaar ben ik bezig om van de ABN-AMRO een jaaroverzicht over 2003 te krijgen betreffende de hyphotheek. Helaas, alleen vriendelijke telefonistes die er alles aan zullen doen om dit probleem op te lossen. Ook het overmaken van geld naar het buitenland is een tragedie. Service is volgens mij een onbekend woord bij de ABN AMrokatelijn schreef:

>

> ik ben een onderzoek bezig naar het imago van banken en de

> reactie van de consument daarop. Hier is plaats voor al je

> meningen en klachten te uiten over banken. vooral wat banken

> in de toekomst moeten veranderen en hoe ze hun bankfilialen

> aangenamer kunnen maken. Als je leuke ideeën hebt is dit je

> klankbord!

• André

Ik had mij ingeschreven voor de verkoop van KPN @EUR 0.24 voor de som van €8,- Het prospectus van de ABN-AMRO gaf aan dat misschien niet alle aandelen gekocht zouden worden.

Tot mijn verbazing heeft de ABN-AMRO er één toegewezen aan de kopende partij (de Mexicaan) en daarvoor is €4,57 provisie berekend dus €3,43 aan deze deal overgehouden. Ik vind dit eigenlijk legale diefstal, want dit is wel erg goedkoop scoren.