wat te doen met een miljoen?

• André

Suggesties? Wegzetten in Luxemburg? Heb het bedrag niet meteen nodig maar niet beleggen. Of op een bank in Nederland? Zo ja welke (anders dan de Postbank) want de rente is overal min of meer dezelfde.

• john

Investeren 25% rendement

• André

Kun je je nader verklaren? zo'n rendemente haal je toch nergens

• john

Laat ik het zo zeggen, dit rendement is zeker haalbaar, tevens wordt de rente maandelijks uitgekeerd en er wordt vooraf een exit afgesproken dat de totale investering teruggaat!

Regards,

John

• André

lekker duidelijk, bij welke instelling, hoe en wat. Dit kan niet kloppen, 25%! Jahoor

• john

Je zet je miljoen voor 1 jaar garant binnen een onderneming (im-export) alles correct en deze onderneming kan jouw je maandelijkse rente garanderen!

groeten,

• janzzen

mijn beginnende projekt helpen! we zijn bezig een projekt te starten om met 6 verstandelijk gehandicapten te gaan werken, we hebben en mooie lokatie, netwerk en hulp van een bank maar helaas hebben we een tekort op de financiering. dus als je jezelf afvraagt wat je met en miljoen aan zou moeten….

ik vraag niet om geld hoor, maar als je voor een tonnetje garant kon staan zou erg helpen. mocht je meer willen weten dan mail maar, ben bereid om alles uit te leggen etc.

met vriendelijke groet

janzzen

• Angelique

Wat denk je van gewoon lekker eens gaan genieten?

hm … 3 of 4 weken een Cruise … hm … I only can dream about that.

Succes whatever you do! ;)

Maar nu even serieus als je een Miljoen op de kast hebt liggen (om het zo maar even uit te drukken) wat maakt jou dat dan nog uit HOEVEEL rente je daarop ontvangt??? Vreemd hoor .. alsmaar meer meer MEER willen …

• Sander

Tja, meestal hou ik me niet zo bezig met dit soort vraagstukken ;-)

Maar wat ik met een miljoen zou doen? Uitgeven. In ieder geval een groot deel hiervan. Waarom zou je het oppotten?

• wiebe

André Schreef:

——————————————————-

> Suggesties? Wegzetten in Luxemburg? Heb het bedrag

> niet meteen nodig maar niet beleggen. Of op een

> bank in Nederland? Zo ja welke (anders dan de

> Postbank) want de rente is overal min of meer

> dezelfde.

JE MOET STERVEN VOOR 5 EURO