Ik ben de sns-bank zat!

  • Claudje

    Hallo!

    Ik heb het met de sns-bank helemaal zat. Ik heb nooit problemen gehad met deze bank tot ongeveer 2 jaar geleden. Mijn ex en ik gingen uit elkaar en onze rekening moest gesplitst worden. Ik kreeg een nieuwe rekening en dus ook een nieuwe pas. Aangezien ik alleen ging wonen en hij terug ging naar zijn ouders gingen mijn vaste lasten en boodschappen flink door. Omdat ik geen pas had moest ik in de bank geld ophalen. Toen ik na mijn werk bij de bank kwam, kreeg ik 0 op het request. Ze mochten alleen maar tot 17.00 uur contant geld afgeven en daarna niet meer. Het was half 6 dus na een hoop gedoe van mij, gingen ze toch geld halen.

    Vervolgens hadden ze problemen met mijn handtekening. Zij zetten de handtekening die zij de eerste keer van je krijgen in de computer. Als je daarna ooit nog een handtekening moet zetten voor bijv. je nieuwe pas, controleren ze deze met degene die in de computer staat. Tot 3 keer toe klopte het niet omdat er één streepje fout stond *zucht*. Na 3 weken (!!!) werd mijn pas geactiveerd, maar ik moest wel eerst heel erg kwaad worden over dat gedoe van hun.

    Nu twee jaar later heb ik weer grote problemen met de bank. Op een vrijdag kwam ik erachter dat mijn pas kapot was. Ik kon niet meer pinnen, niet in winkels en niet bij de automaat. Aangezien de vestiging bij mij in de buurt geen koopavond of weekendopening heeft, moest ik de maandag na het weekend een pas aanvragen. Dit zou circa 2 a 3 weken duren (baal baal). Gelukkig had ik nog internetbankieren dus kon ik geld overmaken naar een andere rekening en kon ik daar vanaf pinnen. Maar na een paar dagen was er nog geen geld over gemaakt. Ik bellen met de sns-bank natuurlijk en wat blijkt, er klopte weer iets niet met de handtekening dus hadden ze mijn internetbankieren maar stop gezet (zonder bericht!!!).

    Nadat ik had gebeld met de sns-bank in mijn woonplaats kwam ik erachter de sns-bank helemaal niet zo klantvriendelijk is. Ze konden er niets aan doen, dus ze deden ook niets. Maar ondertussen staat mijn geld op de sns-rekening en kan ik niet pinnen of iets dergelijks. Geld lenen dus!!! Ik heb gezegd dat ik er hard aan zit te denken om naar een andere bank over te stappen, maar daar reageerde ze zo op: als JIJ naar een andere bank wilt overstappen, dan moet JIJ dat maar doen! Mijn mond viel open! Dit hoef ik niet proberen te zeggen als ik op kantoor zit. Je wilt je klanten toch altijd tevreden houden! Ik zou mijn geld wel op willen halen bij de bank, maar dan moet ik vrij nemen!!! Dit slaat toch echt helemaal nergens op…

    Groetjes Claudia

  • Chantal

    Niet zeuren en gewoon overstappen naar een andere bank!

  • Gerard

    Hoi,

    Ik wilde net een topic openen over de sns.

    Wat een …… bank zeg.

    Ze denken alleen aan geld verdienen en zijn totaal niet service gericht.

    Het zijn volgens mij allemaal eigen bv-tjes die veel provisie krijgen als ze weer een

    klant hebben bedonderd.

    Dus ik zou zeggen ga lekker naar een andere bank.

  • Claudje

    Hallo,

    Nou vanmiddag ben ik dus bij het hoofdkantoor in Nijmegen geweest. Na 3 weken in de blokkeringsmodus te hebben gezeten was ik het echt zat en heb geeist dat ze de blokkering eraf zouden halen. Na 3 kwartier en een handtekening van de directeur later kreeg ik eindelijk contant geld mee van de balie. Zodra ik op mijn werk kwam, ben ik ingelogd op het internetbankieren van de bank en heb al mijn geld overgemaakt naar een andere bankrekening.

    Over een paar weken zeg ik mijn rekening op.

    En bedankt voor de fijne service SNS-bank! NOT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Gr. Claudia

  • Chantal

    Alleen nu zit je met het volgende probleem….. naar welke bank stap je over…. want eigenlijk zijn alle banken hetzelfde!!!

  • Claudje

    Hoi Chantal,

    Nou in ieder geval een bank waar je na toe kan als je uitgewerkt bent, en niet ééntje waar je vrij voor hoeft te nemen. De sns-bank bij ons in de woonplaats heeft geen (koop)avondopenstelling of is op de zaterdag open. Dus zou ik vrij moeten nemen, en dat vertik ik. Dus ik heb geinformeerd en ik ga naar de abn-amro of de rabobank. Tja, je kan moeilijk je geld in een oude sok stoppen toch.

    Gr. Claudua

  • liesje

    Toch is het een probleem, men wil dat je vanaf je pc alle zaken regelt. Niet klantvriendelijk dus maar het is het beleid bij alle banken. Ook wij lopen hier regelematig tegenaan. Je kunt niet anders dan dansen naar de pijpen van de grote mannen, neem gewoon een kleine regionale bank.

  • Hans.

    “Zij zetten de handtekening die zij de eerste keer van je krijgen in de computer.”

    Dat heeft dan iemand bedacht zonder vakkennis omtrent handtekeningen. Een handtekening professionaliseert namelijk. Als iemand gaat werken, wordt zijn handtekening anders dan wanneer hij student is. Ergens rond 2002 is er bij mij bijvoorbeeld een haal uit mijn handtekening verdwenen, zodat de handtekening absoluut niet meer lijkt op die, die ik in 1991 aan de SNS heb doorgegeven.

    “Ik heb gezegd dat ik er hard aan zit te denken om naar een andere bank over te stappen, maar daar reageerde ze zo op: als JIJ naar een andere bank wilt overstappen, dan moet JIJ dat maar doen!”

    Ik denk niet, dat het bestuur van het pensioenfonds, waarvoor wij de administratie doen er lucht van moet krijgen, dat wij klanten zo afblaffen. Recessie is zo gek nog niet. Allerlei maffe figuren, die ze tussen 1998 en 2002 hebben aangenomen, worden nou eens eindelijk daarnaartoe geschopt, waar ze thuishoren: de WW en de bijstand.

  • mike

    een gratis aanbieding voor particulieren

    Om mensen in nood te helpen, sta ik mezelf toe mijn aanbod in uw groep te publiceren en dit is geen grap maar een serieus en eerlijk leningaanbod tussen individuen. U bent afgewezen door de bank en u wilt een lening hebben om aan uw behoeften te voldoen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen

    Neem contact met mij op: korobkin_olezhka@list.ru

  • mike

    een gratis aanbieding voor particulieren

    Om mensen in nood te helpen, sta ik mezelf toe mijn aanbod in uw groep te publiceren en dit is geen grap maar een serieus en eerlijk leningaanbod tussen individuen. U bent afgewezen door de bank en u wilt een lening hebben om aan uw behoeften te voldoen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen

    Neem contact met mij op: korobkin_olezhka@list.ru