Hallo!
Ik heb het met de sns-bank helemaal zat. Ik heb nooit problemen gehad met deze bank tot ongeveer 2 jaar geleden. Mijn ex en ik gingen uit elkaar en onze rekening moest gesplitst worden. Ik kreeg een nieuwe rekening en dus ook een nieuwe pas. Aangezien ik alleen ging wonen en hij terug ging naar zijn ouders gingen mijn vaste lasten en boodschappen flink door. Omdat ik geen pas had moest ik in de bank geld ophalen. Toen ik na mijn werk bij de bank kwam, kreeg ik 0 op het request. Ze mochten alleen maar tot 17.00 uur contant geld afgeven en daarna niet meer. Het was half 6 dus na een hoop gedoe van mij, gingen ze toch geld halen.
Vervolgens hadden ze problemen met mijn handtekening. Zij zetten de handtekening die zij de eerste keer van je krijgen in de computer. Als je daarna ooit nog een handtekening moet zetten voor bijv. je nieuwe pas, controleren ze deze met degene die in de computer staat. Tot 3 keer toe klopte het niet omdat er één streepje fout stond *zucht*. Na 3 weken (!!!) werd mijn pas geactiveerd, maar ik moest wel eerst heel erg kwaad worden over dat gedoe van hun.
Nu twee jaar later heb ik weer grote problemen met de bank. Op een vrijdag kwam ik erachter dat mijn pas kapot was. Ik kon niet meer pinnen, niet in winkels en niet bij de automaat. Aangezien de vestiging bij mij in de buurt geen koopavond of weekendopening heeft, moest ik de maandag na het weekend een pas aanvragen. Dit zou circa 2 a 3 weken duren (baal baal). Gelukkig had ik nog internetbankieren dus kon ik geld overmaken naar een andere rekening en kon ik daar vanaf pinnen. Maar na een paar dagen was er nog geen geld over gemaakt. Ik bellen met de sns-bank natuurlijk en wat blijkt, er klopte weer iets niet met de handtekening dus hadden ze mijn internetbankieren maar stop gezet (zonder bericht!!!).
Nadat ik had gebeld met de sns-bank in mijn woonplaats kwam ik erachter de sns-bank helemaal niet zo klantvriendelijk is. Ze konden er niets aan doen, dus ze deden ook niets. Maar ondertussen staat mijn geld op de sns-rekening en kan ik niet pinnen of iets dergelijks. Geld lenen dus!!! Ik heb gezegd dat ik er hard aan zit te denken om naar een andere bank over te stappen, maar daar reageerde ze zo op: als JIJ naar een andere bank wilt overstappen, dan moet JIJ dat maar doen! Mijn mond viel open! Dit hoef ik niet proberen te zeggen als ik op kantoor zit. Je wilt je klanten toch altijd tevreden houden! Ik zou mijn geld wel op willen halen bij de bank, maar dan moet ik vrij nemen!!! Dit slaat toch echt helemaal nergens op…
Groetjes Claudia