Vorig jaar had ik nog een studentenrekening en aangezien ik klaar was met mijn studie moest ik overstappen naar een gewone betaalrekening.
Ze hadden toen een actie zodat je een jaar gratis daarvan gebruik maken. Echter je had toen ook de mogelijkheid om gewoon een europas en met betaalrekening voor alleen 10 euro per maand, maar ja advies was doe eerst een jaartje een totaalpakket en daarna kan je gewoon terug naar het goedkopere pakket.
Ik deze week naar de bank om het weer terug te laten zetten. Maar wat blijkt nu dat kan niet meer. De rabobank heeft alleen nog maar een totaalpakket voor die europas en dat kost weer 5,50 per kwartaal. Dit terwijl mijn ouders dit nog voor 2,50 per kwartaal hebben… Er wordt gezegd jah nieuwe clienten die krijgen dat totaalpakket. Dit terwijl ik dus al 22 jaarttjes bij de rabobank zit en alleen me rekening weer wou overzetten.
Als zij mij dit een jaar geleden gezegd hadden had ik gewoon voor het simpele pakket gegaan inclusief europas etc, voor 10 euro per jaar.
Maar goed een sluwe truuk van de Rabo om mensen aan het duurdere pakket uiteindelijk te helpen.
Het zal nu wel zo zijn als je een studentenrekening hebt dat je sowieso moet overstappen naar het totaalpakket..