Bij welke bank...?

• Fred

Beste mensen,

Kan iemand mij misschien vertellen bij welke bank je zonder gezeur een betaalrekening kunt openen ?

Ik krijg de indruk dat banken je alleen als klant willen wanneer je de rekening gaat gebruiken om je salaris op te laten storten, en dat is niet nodig, daar heb ik al een bank voor.

Wil gewoon een extra bankrekening om mijn geldzaken overzichtelijker te kunnen maken. Een speciale rekening voor mijn hobby dus, waar ik elke week een klein bedrag op kan laten storten, waarvan ik vervolgens aankopen voor mijn hobby mee kan doen, en eventueel een klein beetje sparen voor grotere aankopen op langere termijn.

Bij de Postbank en de Rabobank wil het niet lukken. Bij deze banken heb ik al het maximale aantal rekeningen.

Wie weet raad ??

Met vriendelijke groet,

Fred

• FrankoPaulista

heb je al het maximale aantal rekeningen bij twee banken ???? en dan vind je het gek dat je er nergens anders 1 kan openen ??? weet dat een betaalrekening een bank een paar honderd euro per jaar kost misschien iets om over na te denken ….

• burt

http://www.asnbank.nl

• Agnes & Hans

Nou zit ik toch maar na te denken en na te denken.

Aan wie betaalt die bank dan die honderden Euro's ?

Ik krijg haast medelijden en heb de neiging mijn rekening (-en) maar op te zeggen.