info over banken

  • mike

    info over banken op www.favos.nl/buzzer16

  • Rik

    SPAM ?

  • mike

    nee hoor,er staan echt banken! alles je nog sites weet van andere banken, zeg ze en ik zet ze erbij. Bijvoorbaat dank! groeten mike

  • Rik

    Dat had ik al gezien, maar het is niet echt een aanvulling weet je… het is de “zoveelste” startpagina… en ik denk dat men dan meer info vindt op banken.startpagina.nl , waar dit forum van is, is het niet ?

    Leuk dat je je eigen startpage zo promoot… maar of het echt meer bezoekers op gaat leveren ?

    Om een snel groeiende groep mensen aan jouw site te binden moet je toch wat andere dingen en trucjes toepassen !

    Veel succes ermee amigo !

    Groeten Rik.

  • mike

    haha ja bedankt, maar links zijn welkom;) ook andere links, b.v. een eigen homepage/site van je! misschien iets voor jou rick? Ik plaats ze wel:P

  • Rik

    Dat is niet nodig, heb zelf 14 websites in beheer…

    Maar toch bedankt ;)

    Rik

  • mike

    oke, nog sorry ik zei rick i.p.v rik! doei, ik wil je wel vermelden hoor!

  • Rik

    mwa… no thanx.

    CU thanx

    Rick

  • mike

    een gratis aanbieding voor particulieren

    Om mensen in nood te helpen, sta ik mezelf toe mijn aanbod in uw groep te publiceren en dit is geen grap maar een serieus en eerlijk leningaanbod tussen individuen. U bent afgewezen door de bank en u wilt een lening hebben om aan uw behoeften te voldoen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen

    Neem contact met mij op: korobkin_olezhka@list.ru

  • mike

    een gratis aanbieding voor particulieren

    Om mensen in nood te helpen, sta ik mezelf toe mijn aanbod in uw groep te publiceren en dit is geen grap maar een serieus en eerlijk leningaanbod tussen individuen. U bent afgewezen door de bank en u wilt een lening hebben om aan uw behoeften te voldoen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen

    Neem contact met mij op: korobkin_olezhka@list.ru