Onderzoek naar tevredenheid en internetbankieren

  • Brenda Snel

    In het kader van mijn afstudeerscriptie doe ik een onderzoek naar de

    waardering van service kwaliteit en klanttevredenheid bij

    internetbankieren. Het onderzoek wordt ook mede in opdracht van Lost

    Boys, een Nederlands webontwerp bureau, uitgevoerd.

    Het doel van dit onderzoek is om meer inzicht krijgen in de aspecten die

    cliënten belangrijk vinden als zij gebruik maken van internetdiensten,

    in dit geval het internetbankieren. Aan de hand van deze inzichten

    kunnen internetdiensten zo verbeterd worden dat zij beter aansluiten aan

    de wensen en behoeften van de gebruikers.

    Voorwaarde voor deelname aan deze enquête is echter wel dat men binnen

    één van de volgende twee leeftijdscategorieën valt:

    1. Tussen de 18 en 35 jaar, of

    2. 50 jaar en ouder.

    Graag zou ik u willen vragen om, via deze link

    http://www.surveymonkey.com/s.asp?u=26707172330, deel te nemen aan mijn

    onderzoek. Het invullen van de enquête zal ongeveer 10 minuten in beslag

    nemen en uw antwoorden zullen strikt vertrouwelijk en anoniem behandeld

    worden en zullen alleen gebruikt worden ten behoeve van dit onderzoek.

    Alvast vriendelijk bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Brenda Snel

    Brenda.Snel@Lostboys.nl

  • Martin

    “This survey no longer exists or is invalid” ?

  • Brenda Snel

    De enquete is nog steeds online en werkzaam. Het probleem ligt hem denk ik in de komma die aan de link is toegevoegd. Onderstaande link zou wel moeten werken.

    http://www.surveymonkey.com/s.asp?u=26707172330