NMS Bank

• Jennie

Vlak na mij geboorte 25 jaar geleden, is er een spaarrekening voor mij geopend bij de NMS (Stichting Nederlandse Middenstands Spaarbank Amsterdam)

Hier is een relatief klein bedrag opgestort en vervolgens is deze spaarrekening in de vergetelheid geraakt.

Nu probeer ik uit te zoeken of deze spaarrekening nog bestaat. De NMS Bank bestaat alleen niet meer, dus ik heb het vermoeden dat deze bank ooit opgegaan is in een andere bank. Maarja, welke bank?

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Alvast bedankt!

• Martin

Zucht, drie keer op rij dezelfde vraag… Zie het antwoord op de vraag van J.Bezemer en Mira van Meegen…

• Boemie

nms is nu de ING Bank geloof ik……….

Spaarbankboekjes die je niet in bezit hebt, maar waarvan je weet dat er iets moet zijn is moeilijk om uit te betalen………..

de banken kunnen niet veel doen. Je zou bijna zeggen het zijn stukken “aan toonder”

• Geertje Volkerink-de Lange

Ik zoek hetzelfde .

• Ronald

N.M.S. spaarbank

Postbus 918 3500 AX Utrecht

Telefoon: 030-2914300

NMS Spaarbank is de oude naam van de Regio Bank. Per 1 juli is de Regio Bank samengevoegd met de CVB Bank en gaan nu verder als SNS Regio Bank. Op de site kunt U het dichtstbijzijnde kantoor zoeken.

succes

• C.özkaya

groeten uit Turkije hebben een bankrekening nummer, Ik schrijf NMS spaarbanta 68.68.65.662 80 000 f Hoe krijg ik mijn geld in mijn account ik geef een reactie op dringende

• bianca

heb het zelfde probleem met de rabobank

peettante ooit geopend voor mij, na het overlijden eens gebeld met de rabobank, zeiden ze aan de telefoon….voor het bedrag wat erop staat stond doen wij geen moeite voor.

aangezien het een gedoe is om alles uit te zoeken waar kosten aan zijn verbonden, kon ik het vergeten!!! daaaaaaaaaaaaag guldensssssssssss slik in de buik van rabobank.

( spaarrekening geopend ergens in 1974)

• Vilseledd

Het moet toch in hun administratie staan, evenals “vergeten” pensioenen. In een vorige reïncarnatie heb ik in 1488 1 florijn tegen 4% weggezet op een rekening van de bank van De' Medici. Dit moet aangegroeid zijn tot een kapitaaltje van 842 miljoen. Weet iemand, wie de rechtsopvolger is van die bank?

• Vilseledd

Ik dacht altijd, dat Nederland zich kenmerkte door dat soort zaken juist wel keurig af te handelen - overigens als het om 5 euro gaat en het kost te veel moeite, dan betaal ze dan gewoon zonder poespas uit. Uit mijn pensioenervaring weet ik, dat je niet zomaar 50 cent pensioen op jaarbasis mocht afboeken, zelfs als de rechthebbende geen zin had om de formulieren terug te zenden. Ik heb eens voorgesteld dergelijke brutobedragen gewoon netto uit te betalen via een versimpelde procedure.

• C.Verweij

De heer C.Verweij had een “eigenhuisspaarboekje” rek.nr. 67.71.99.481 met op 08/12/1992 een saldo van f 587,17

De NMS Spaarbank was destijds gevestigd in Zetten (OB) thans Gemeente Overbetuwe.

Het genoemde bedrag is naar onze mening nooit uitgekeerd. Gaarne enige helderheid in deze kwestie.