Hallo,
Mijn oma, die leeft van een klein pensioentje, is jarenlang bij de ING (voorheen NMB) klant geweest. Alleen soms heeft ze net niet genoeg geld meer op haar rekening om de huur of andere rekeningen over te maken. Wat betreft huur zit een automatische betaling er niet in, en met bepaalde andere rekeningen ook niet.
Nu is het zo bij de ING dat een cheque maar een keer wordt aangeboden bij de centrale verwerking. Als net op dat moment er net niet genoeg geld op staat, gaat de cheque de prullenbak in, en laat men mijn oma mooi stikken. Ja, 3 weken later valt er nog eens een brief in de brievenbus dat het niet is afgeschreven. Als men dat na 3 dagen al weet, kunnen die zakkenwassers dan niet direct een brief sturen?
Kan men dan geen enkele rekening houden met mensen als haar?
Klantvriendelijkheid HO MAAR !!!!
Ik wil weten of er nog (landelijk opererende) banken zijn die wel klantvriendelijk zijn, en geen @!#$ aan de klanten hebben, die wat minder vermogend zijn.
Ik zelf ben ook bereid om uit solidariteit naar die bank te gaan. En mijn rekeningen van mijn eigen bedrijf mee te nemen, want als mijn ING-bank het kleine weinig waard acht, dan vertrouw ik die rotbank ook niet met mijn (euro)centen.
Lisa M.
PS: kletsverhaaltjes van employees die niet kunnen waarmaken wat ze beloven, worden niet gewaardeerd. Mijn oma moet ook eens rustig kunnen leven.