Geldverstrekker gezocht

  • G. Meerveld

    Hallo,

    Wij zijn op zoek naar een eerlijke en betrouwbare geldverstrekker.

    Wij willen namelijk onze bestaande (te dure) financieringen onder brengen onder 1 financiering en zouden daarvoor een bedrag willen lenen van €35000,-

    Het liefst zouden we dit in een looptijd van 10 jaar in willen lossen.

    We hebben een stabiel maandelijks inkomen om de lening in te kunnen lossen.

    Ik hoop op een reactie.

    Met vriendelijke groet,

    G. Meerveld

  • mike

    een aanbieding aan individuen zonder kosten

    Om mensen in nood te helpen, zodat ik mezelf toestaat mijn aanbod in uw groep te publiceren en dit is geen grap maar een serieus en eerlijk aanbod van lening tussen individuen. U wordt afgewezen door de bank en u wilt een lening hebben om aan uw behoeften te voldoen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen

    Neem contact met me op: Korobin_olezhka@list.ru

  • adonai

    Why do you need to borrow money when you can simply make quick investments that will give you a high yield within days?I made $13,570 with only a $500 investment just within 3 days.. its a very nice feeling .. i have started this for 2 months and i have been very hyper and want to share this with anyone who really wants to make more from sitting at home or just their savings. this is the contact of the agency who showed me the trade to invest in. he works completely free.his website :   https://xyzgennn.wixsite.com/my-sitewhatsapp number : +1 (657) 262-4482Cellular :   +1 (917) 794-2262Email : XYZGennn@gmail.com

  • fernando

    Hallo

    Neem voor al uw leningverzoeken tussen serieuze en eerlijke individuen contact met ons op voor meer informatie, niet serieus, onthoud u alstublieft.

    e-mail: fernando.mendes@inbox.ru

    Met vriendelijke groeten…