Voorwaarden Florijnenvloot

  • Peter

    De ABN AMRO bank heeft nog maar zeer summiere info van de Florijnenvloot op de site staan. De voorwaarden zijn niet meer beschikbaar. Een print van de productinfo die de ABN AMRO kantoren zelf gebruiken mag niet gemaakt worden.

    Ik kan natuurlijk een hoop stennis maken, maar wellicht dat één van de lezers van dit forum een digitale versie van de productvoorwaarden heeft of bereid is deze voor mijn in te scannen. Ik ben hier zeer dankbaar voor.

    Peter

  • diana

    Ik las net dit:

    Voorwaarden Florijnenvloot

    De Florijnenvloot was bedoeld als een eerste kennismaking met ABN AMRO voor de allerjongste spaarders. Als uw

    (klein)kind zelfstandig over de rekening mag beschikken, moet de toestemming van de ouders (of wettelijke vertegenwoordigers) schriftelijk worden vastgelegd. Na afloop van de rekening krijgt uw (klein)kind een aantrekkelijke spaarpremie van maximaal 15%

    Het jaarlijks bedrag dat gestort mag worden is in November 2006 verhoogd van 600 naar 2000 euro

  • Frits

    Ik heb hier de spaarvoorwaarden Florijnenvloot zoals we die kregen toen we in 1997 een Florijnenvloot voor onze jongste zoon openden. Ik heb het gescand, maar kan op dit prikbord geen mogelijkheid vinden om een bestand aan te koppelen. Stuur mij een mailtje (vakantie11@hobelnet.nl) dan stuur ik je de PDF toe.

  • HenkGerby

    Kun je mij de voorwaarden ook even toesturen, het lijkt er op dat ons lokale ABN filiaal aan geheugenverlies lijdt? Bvd Henk

  • Edward

    Beste Frits,

    Ook ik was op zoek naar de voorwaarden van de Florijnenvloot, maar kon deze nergens vinden.

    Net als jij heb ik voor mijn zoon in 1997 een dergelijke rekening geopend, maar kan die voorwaarden nergens (meer) vinden.

    Zou je je mij die voorwaarden ook als PDF zou willen toesturen.

    m.vr.gr.

    Edward

  • Sandra

    Ik beschik zowel over “oude” voorwaarden daterend van 1996 en een vrij recent opgevraagd exemplaar…

  • Sandra

    Ik beschik zowel over “oude” voorwaarden, daterend van 1996 als over een de “nieuwe”, na opvraging van een exemplaar.

    Hoe ik dit als kan toevoegen als pdf of middels andere digitale wijze weet ik even niet… Maar tips daarover zijn welkom.

    Met vriendelijke groet,

    Sandra.

  • Anja

    Hallo,

    Ook hier 2 florijnenvloten maar geen voorwaarden meer. eentje dateerd van 1997 en loopt dus komen jaar af en de tweede van 1999.

    Indien iemand tijd heeft, zou ook ik graag de voorwaarden ontvangen. (oude en nieuwe )

    a.kellerhoff@planet.nl

  • Martin

    Goedemiddag,

    Indien iemand zo vriendelijk zou kunnen zijn om mij de oude en nieuwe voorwaarden van de Florijnenvloot toe te sturen, dan zou ik dit zeer op prijs stellen. m.voogt@chemgas.nl

  • Edward Imhof

    Hoi Sandra,

    Zou je mij de Voorwaarden willen toesturen op e.imhof@upcmail.nl

    b.v.d.

    Edwrd