Anoniem geld ontvangen

  • Mezelf

    Ik heb via mijn werk bij een sexlijn een aanbidder allemaal anoniem hij weet niet mijn echte naam.

    Deze man is rijk en wil geld aan mij overmaken om mijn schuld af te betalen.

    Ik wil alleen niet dat hij achter mijn echte naam komt of erger mijn adres.

    Hij vindt het prima maar weet niet hoe we het kunnen doen.

    Western union werkt niet want dan moet ik hem mijn naam geven, paypal is ook niet veilig een cheque moet ik volgens mij incasseren op mijn rekening, of kan dat ook tegen cash geld?

    Wie kan me helpen. Hij is heel aardig maar je weet maar nooit met die gasten.

    Alvast heel erg bedankt.

  • ßuurvrouw

    een cheque in een postbus?

    geld in een postbus

  • Peter

    Je kunt toch ook in een hotel afspreken ? Eerst een etentje en wat drinken in de bar en dan kan hij toch een pakketje aan je overhandigen ?

    En weet je zeker dat het geen loverboy of crimineel is ? Of dat je elke week (of elk moment wanneer hij wil) moet opdraven voor een wip ?

  • andrea

    peter

    ze zegt toch dat ze anoniem wil blijven, duh

    lekker advies om te zeggen dat ze dan moet af spreken……..

    en moet opdraven voor een wip, wat een dom antwoord zeg,

    ze werkt op een sexlijn, toch niet achter het raam.

    domme man!

  • Roy

    Zielige vrouwen,allemaal profiteurs ….hoe diep en respectloos kan een vrouw zinken ..ziek !!

  • axel

    Het zijn allemaal actrices (en acteurs natuurlijk), zo simpel is dat, heeft toch niks met respectloos te maken?

    Als je zo'n sexnummer of datingline belt weet je dat toch, hoe dom moet je zijn om daar in te geloven?

    :D

  • eerlijk

    En hoe zielig moet je zijn om mee te werken aan dat soort praktijken.

    De mensen die bellen zijn vast niet al te slim maar moet je dan meewerken aan het kaalplukken van die mensen?

    0906 lijnen zouden eigenlijk verboden moeten worden.

  • mezelf

    Hey

    Hij biedt t gewoon aan hoor, hij weet dat ik anoniem te werk ga. Hij vindt me gewoon heel aardig en lief en is blij een anoniem luisterend oor te hebben waar hij zn sores kan spuien. NIets mis mee dus,

    Eigenlijk alsof je ged krijgt van een rijke vent die je kent omdat ie zn eenzame uren met je kan praten.

    Maar goed ieder zijn mening.

    Er is in ieder geval niemand die een id heeft hoe dit bewerksteligd kan worden.

    De postbus is idd de enige optie die ik kon bedenken maarja dat kost 133 euro en wat nu als hij mij voor de gek houdt? Het is veel geld voor mij.

    Wil wel zekerheid hebben zeg maar. Je weet maar nooit met die gasten daar op die lijn.

  • Satia

    Volgens mij kan dat via www.anoniemgeldontvangen.nl. Je gegevens worden dan wel bij hun bekend maar niet bij de afzender.

  • Mezelf

    Satia Je bent geweldig!!!! Hiet zocht ik dus naar.

    Jammer dat deze mensen niet te veinden zijn via google anders zouden ze goed zaken doen.

    Heb je ervaring met deze service? Is het betrouwbaar? Het ziet er nogal goedkoop uit allemaal.

    Thanks!!!!!