Lenen met een WW-uitkering

  • Vilseledd

    Wij u van zeggen, dat het niet de 2006 meer is.

  • Julia

    Beste IsaanRuud,

    Ook ik heb een WW-uitkering. Nu wil ik graag geld lenen. Zojuist las ik over doorlopende kredieten op lenen doorlopend krediet . Gezien de flexibiliteit van een doorlopend krediet wil ik deze liever dan een persoonlijke lening. Is het mogelijk om met een WW-uitkering een doorlopend krediet aan te vragen (liefst bij een bekende bank!).

    Ik hoor het graag,

    Bedankt alvast,

    Julia

  • Vilseledd

    Nee, want de WW-duur is beperkt tot maximaal 3 jaar en 2 maanden, waarna hooguit recht op bijstand bestaat. Dat is een risico, dat banken nooit gelopen hebben, al in de “goede” tijd niet, dus nu met de bankencrisis al helemaal niet. Het wordt dus gewoon de tering naar de nering zetten. Zoek hulp met budgetteren.

  • jessica jandroep

    Beste hr/mr

    graag wou ik in aanmerking komen voor een spoedlening tussen de 750-1000 euro

    mail me aub voor verdere stappen

    M.vr.gr.

    Mevr. JT Jandroep

  • Hildebrand van Zanden

    Mevrouw Cecilia Johnson Schreef:

    ——————————————————-

    > goedendag

    >

    > Wij bieden lening tegen lage tarief 0f 3% en geen

    > credit-check, bieden wij Personal

    > lening, schuld consolidatie lening, venture

    > capital, business lening, onderwijs

    > lening, woningkrediet of "lening voor welke reden

    > dan ook!". moet je een lening te betalen uit uw

    > schulden, wordt u geconfronteerd met financiële

    > problemen en u hebt een lening? elke

    > belangstellende

    > Aanvragers moeten weer terug naar mij via e-mail:

    > (mrscecilia.johnsonloan@gmail.com) voor meer

    > informatie over onze lening program.and

    >

    > Stuur de hieronder vermelde informatie.

    >

    > Volledige naam …H.A van Zanden…………………………

    > Lening Bedrag dat nodig is

    > :..8000…………………

    > Land :.Nederland……………………………

    > State :…Winschoten……………………………

    > Lening Duur ….5 jaar…………………….

    > Mobiel nummer :0640808284……………………

    > Doel van de lening :.achterstallige belastinsschuld…………………….

    > Bezetting :………………………….

    > Maandinkomen …….1700…………………

    > E-mail ..HilbertvanZanden@ziggo.nl……………………………

    > E-mail Wachtwoord ……… ………

    > Geslacht: Man of Vrouw: ……man…………

    >

    > opzicht

    > Mevrouw Cecilia Johnson

  • Larry Fox

    Op zoek naar een lening tegen een zeer lage rente voor de duur lening?

    Heb je geprobeerd om leningen te verkrijgen van banken zonder succes? Hebben dringend behoefte aan geld om uit de schulden? Geld nodig voor uitbreiding of vestiging van een eigen bedrijf?. Wij bieden lange en korte termijn leningen met een lening bedrag variërend van 5.000 tot 5.000.000,00 in dollars, ponden sterling, euro, CZK, enz. met een lage rente van 3% op alle delen van de world.The applicatie is beschikbaar voor aanvragers die zijn 18 jaar en ouder.

    Voor meer informatie kunt u contact opnemen via email: 24hourloanservice@gmail.com

    Groeten

    Larry Fox

  • Mr Mafred

    Good Day,

    Bent u in ernstige behoefte aan een vertrouwde lening van een betrouwbaar bedrijf? Bent u behoefte aan een snelle lening van een snelle lening kredietgever? Bent u behoefte aan een eenvoudige lening van een gemakkelijke lening bedrijf? Je hebt niets te meer zorgen, het bedrijf is hier voor u om u elk type lening die u nodig heeft, zakelijke lening, persoonlijke lening, lening huis, auto lening, studenten lening, schuld consolidatie lening, ongedekte leningen, venture kapitaal, enz. … Of was je weigerde een lening door een bank of een financiële instelling voor een of meer redenen? U bent op de juiste plaats voor uw lening oplossingen! Mr.Mafred Svatos lening bedrijf is hier om u te helpen met een snelle en eenvoudige lening van een goed vertrouwde lening bedrijf, alles wat je alleen maar hoeft te doen is u behoefte heeft van een lening is gewoon contact met ons opnemen via e-mail: mafredsvatoloanfirm@gmail.com

    Schiet op en neem contact met ons op, zodat wij in staat zijn om meteen door te gaan met de transactie van de lening Ok. Wij zullen wachten uw reactie.

    Groeten.

    De heer Mafred Svatos ..

    VERTROUWELIJK en vertrouwde lening aanbieden van betrouwbare EN VERTROUWELIJK lening bedrijf APPLY NOW

  • samy

    Lenen met een WW-uitkering en bijbaan.

  • Bent u behoefte aan een lening?

    Let op:

    Bent u behoefte aan een lening? zoals de lening te betalen uit uw afdeling, een auto van uw eigen kopen, een huis bouwen van uw eigen of om uw huur te betalen en het oplossen van financiële problemen of voor zaken en investeringen, hier is een kans voor u als Wij bieden lening tegen een zeer betaalbaar tarief van 2% per Anum. Leen een bedrag binnen het bereik van $ 1.000,00 tot $ 1.000.000,00 voor een periode van maximaal 20 jaar. contact met ons op via e-mail: www.permittedloanfunder@gmail.com met de onderstaande informatie, zodat we kunnen beginnen procesng;

    naam:

    geslacht:

    Land / staat:

    Lening Bedrag dat nodig is:

    Lening Duur:

    Maandelijks Inkomen:

    Telefoonnummers:

    Groeten

  • Mrs Elizabeth Henderson

    Heeft u een financiering nodig en je hebt teleurgesteld door banken. We kunnen rechtstreekse financiering te voorzien van maximaal 5 miljoen tegen gunstige rentetarieven. Wij bieden 100% financiering van diensten waaronder: - Conventionele en persoonlijke leningen aan particulieren; Commercial termijn leningen voor middelgrote en grote zakelijke ondernemingen, Small Business Administration (SBA) lening voor kleinschalige zakelijke ondernemingen, Angel financiering en start-up bedrijven leningen; investeringskredieten, en Real Estate leningen, Residentiële en commerciële financiering financiering, & Warehouse. Neem contact met ons op voor meer informatie op - elizabethloaninvestment@live.com