Pas op: BankGiro Loterij luist je erin!

  • h.hogervorst

    Ik ben het helemaal eens met mijn voorgangers… jammer dat er te weinig aan gedaan wordt!!! Ik ben jammer genoeg al lid maar zet dit stop door hun twijfelachtige praktijken! Het is en blijft een wanorde bij deze instelling.

  • axel

    Als je het stop zet, en dat is niet zo eenvoudig, wordt je nog jarenlang achtervolgd door telefoontjes en briefpost. B)

  • wilookwatzeggen

    Ook ik heb een mooie brief ontvangen afgelopen week. Ik ben geselecteerd voor een speciaal aanbod en win gegarandeerd minimaal 15,00. Natuurlijk wel eerst even lid worden. Ik wilde dit doen totdat ik dit forum tegenkwam.

    Maar geloof het of niet… een paar jaar geleden heeft iemand die ik ken 1.000.000,- euro gewonnen bij deze loterij.

    Een beetje jammer dat het geen arme sloeber was, maar directeur van een grote organisatie. Ik gun het eerder de mensen die het echt nodig hebben.

    Dus ja, de kans dat je iets wint bestaat wel.

    Daarna ben ik ook gelijk enige tijd lid geweest. Helaas geen prijs gewonnen.

  • Ellen

    Dit soort verhalen horen wij vaker op ons platform. Dat is voor de inspiratie geweest om loterijopzeggen.nlop te zeggen. Je kan heel makkelijk online opzeggen. 35% goedkoper dan aangetekend verzenden via de post. Voor iedere 50 bestellingen planten wij een boom. Wil je liever zelf opleggen dan hebben wij alle informatie en contact gegevens beschikbaar op onze blog http://loterijuitslag@blogger.com

  • mike

    een aanbieding aan individuen zonder kosten

    Om mensen in nood te helpen, zodat ik mezelf toestaat mijn aanbod in uw groep te publiceren en dit is geen grap maar een serieus en eerlijk aanbod van lening tussen individuen. U wordt afgewezen door de bank en u wilt een lening hebben om aan uw behoeften te voldoen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen

    Neem contact met me op: Korobin_olezhka@list.ru

  • fernando

    Hallo

    Neem voor al uw leningverzoeken tussen serieuze en eerlijke individuen contact met ons op voor meer informatie, niet serieus, onthoud u alstublieft.

    e-mail: fernando.mendes@inbox.ru

    Met vriendelijke groeten…