Klachten over banken

  • Online Bankrekening Openen

    http://www.onlinebankrekeningopenen.nl/

    Met de bovenstaande website kun je online een nieuwe bankrekening openen.

  • Willy Bruinsma

    Drie maal heeft de ABN AMRO een nieuwe pas naar mijn huisadres gestuurd. Geen enkele pas kwam aan. Vele malen gebeld. Adres geverifieerd, dat klopte.

    Gevraagd of pas aangetekend kan worden verstuurd op mijn kosten. Kan niet. Gevraagd of ik een pas kon afhalen bij mijn vestiging. Kan niet.

    Enige wat ik steeds te horen krijg is….het systeem is vol-automatisch, dus we kunnen niets voor u doen'

    Zit nu zeven weken zonder pas.

    Heb overstapservice bekeken. Mijn hemel, wat een gedoe! Daar begin ik niet aan. Maar ik open wel een andere rekening bij een nieuwe bank.

    Ik laat 1000 euro staan bij de ABN voor sommige vaste afschrijvingen….en de rest gaat dus naar een andere bank, inclusief salaris etc..

  • Plinius

    Dat klopt.

  • Peter

    @Willy Bruinsma:

    Je nieuwe bankier kan deze Overstapservice verlenen, het valt wel mee hoor. Heb je er wel eens aan gedacht om je ABNAMRO-rekening helemaal op te heffen ?

    Zelf heb ik goede ervaringen met de Rabobank.

  • jos

    kan je ook zegen welk kantoor in ede

    en weet je me schien haar naam????

  • Erik

    Ze zijn de mede-oorzaak van de kredietcrisis, lijden dan verlies, krijgen dan miljarden euro's staatssteun met een mooie rente, die door jan lul opgehoest mag worden;

    Wat klopt hier niet.

  • Motivent bv

    Hallo,

    Ik wil een bank rekeningnummer open voor onze bedrijf.

    Motivent bv

    Postbus 907

    3100 AX Schiedam

    Tel: 06-16629433

    Hoogachtend,

    H.Cirak

  • Sandra

    Ik heb ook een hele grote klacht over DE ABN;

    Ik ben zzp-er met wisselende inkomsten en daardoor voldeed ik niet aan mijn voorwaarden voor mijn zakelijk krediet. Ik heb toen met de bank afgesproken om het krediet per 1 augustus 2011 te gaan aflossen. Ik had de nieuwe afspraak (die reeds mondeling was afgesproken) nog moeten ondertekenen en toen dat niet snel genoeg (binnen 2 weken!) gebeurde, ben ik half juni aangemeld bij een incassobureau, mijn bankrekening werd geblokkeerd en er zijn direct incassokosten van mijn rekening gehaald a 725 euro!!! Terwijl het gaat om een overeenkomst die ingaat per 1 augustus. Dus incassokosten terwijl ik nog niet in overtreding ben. Tis toch van de gekke!!! En dat met onze zuurvetaalde belastingcenten, schandalig, vooral ook de hoogte van het bedrag. En puntje bij paaltje, word je dan zeer onfatsoenlijk te woord gestaan door zo'n bureau (alsof je al een crimineel bent) en toen mijn verhaal de beste man niet beviel, hing ie (heel onprofessioneel) de hoorn op de haak!!!!

    Dus allemaal naar Triodos!

    Iemand nog een idee waar ik kan gaan klagen?

    Groet Sandra