bankafschriften opvragen

  • Roberto

    Wie kan mij vertellen of het mogelijk is bankafschriften van mijn overleden moeder op te vragen betreffende periode medio 2004 eind 2005 ??????

  • anna

    Dit is bij iedere bank mogelijk mits je kunt aantonen bevoegd te zijn informatie over de betreffende rekening(en) op te vragen. Je moet er echter wel rekening mee houden dat de bank hiervoor administratiekosten in rekening zal brengen.

  • S. Dulkadir

    Hallo,

    Mijn vader zit momenteel in Turkije op vakantie.

    Is het mogelijk dat ik namens mijn vader zijn bankafschriften kan opvragen van de periode: 01-12-2009 t/m 28/02/2010 ?

    Deze heeft de SVB nodig.

    De gegevens van mijn vader zijn:

    Kamil DULKADIR

    08-04-1930

    Woestijnstraat nr. 11

    1448 PD Purmerend

    Alvast mijn dank

    Sadi Dulkadir

  • FR.Donderwinkel

    M.H.

    Bestaat de mogelijkheid om 1maal per maand nog een afschrift te ontvangen?

    Mijn vrouw heeft geen verstand van internet bankieren en wil tochnog de rekeningen controleren.

  • axel

    Je moet nooit persoonlijke gegevens op internet zetten, je kunt het er nog afhalen als je wilt, onderaan bij de stukjes staat bewerken. Je kunt de SVB vertellen dat je vader op vakantie is dan houden ze daar rekening mee maar beter is het om de gegevens snel op te sturen misschien op te vragen via werkgever of UVW?

    B)

  • eurosbox@live.nl

    Beste,

    Bank afschriften kunnen altijd worden opgevraagd.

    je betaal per afschrift, dat kan aardig oplopen.

    Kun je het af met het af met het einde jaars overzicht dan ben je goedkoper af.

    Op index van deze site: Budgetplanner kun je een gratis kasboek halen, zo kun je elektronisch de bank afschriften inzien.

    Vraag je bank dan om een digitaal bestand.

    Mvg Gert

  • frank Hiemstra

    gaarne bankafschrift bankrekening 4133870 met het volgnummer 12 blad 7 en 9

  • axel

    Moet je wel even bij je eigen bank zijn. ;)

  • mks bansidhar

    afschriften van de laatste 3 maanden opvragen ing

  • A.A. van Dam

    Graag wil ik bankafschriften hebben vanaf 1 januari tot heden. Tot nu toe heb ik geen bankafschriften ontvangen. Wel wil ik graag elke 2 weken weer bankafschriften ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    A.A. van Dam

    p.s. Rabobank Heuvelrug te Driebergen