Opvragen bankafschriften.

  • Mike

    Hallo weet iemand, hoelang terug bankafschriften bij de ABN/AMRO en Postbank kunnen worden opgevraagd?

    Met vr gr Mike.

  • frankopaulista

    als je er voor wilt betalen meestal wel een jaar of 5

  • m

    2.98 eur kosten / indien een afschrift van 2000 of later binnen 5 werkdagen in de bus

  • w.van hooff

    graag wil ik mijn bankafschriften opvragen van 2010

  • axel

    Moet je even navragen bij je eigen bank, bij de ING zijn ze nog steeds om de 4 weken gratis.

    B)

  • maartje

    Kun je ook bankafschriften opvragen van tien jaar geleden?

  • axel

    Ik denk het haast niet maar voor de zekerheid kun je even informeren bij je eigen bank, 5 jaar is meestal de limiet ook voor de belastingen. Zelf bewaar ik mijn papieren 6 jaar 1 jaar extra voor eventualiteiten.B)

  • A.ben tahar

    ik wil graag bankafschriten aanvragen .2008.2011

  • James David

    t u behoefte aan enige vorm van lening? Is er een dringende behoefte aan een lening om uw schuld te consolideren? Heeft u behoefte aan een auto, bedrijf of krediet om rekeningen te betalen? Neem contact met ons en ontvang de lening die u nodig hebt. Contact e-mail: worldwideloaninvestments@fengv.com

    Lenergegevens:

    Duur:

    Naam:

    Telefoon:

    Bijvoorbeeld:

    Bedrag dat nodig is:

    Leeftijd: / Geslacht:

    Angel Vale

    CEO / e-mail: worldwideloaninvestments@fengv.com

  • James David

    t u behoefte aan enige vorm van lening? Is er een dringende behoefte aan een lening om uw schuld te consolideren? Heeft u behoefte aan een auto, bedrijf of krediet om rekeningen te betalen? Neem contact met ons en ontvang de lening die u nodig hebt. Contact e-mail: worldwideloaninvestments@fengv.com

    Lenergegevens:

    Duur:

    Naam:

    Telefoon:

    Bijvoorbeeld:

    Bedrag dat nodig is:

    Leeftijd: / Geslacht:

    Angel Vale

    CEO / e-mail: worldwideloaninvestments@fengv.com

    Re: Opvragen bankafschriften.