klacht, telefonisch benaderen

  • fornara

    Geacht forum. Regelmatig worden wij op de gekste tijden gebeld door ABN/AMRO te Leiden, die dan ene– Lesquillier– moeten hebben, deze meneer/ mevrouw heeft ons telefoonnummer doorgegeven aan die bank.,Van de week was het weer zover, of wij maar onze schuld wilden betalen die wij bij d i e bank hadden.,De meneer die ons belde klonk geirriteerd en ik vertelde hem dat die ene Lesquillier niet op dit telefoonnummer bekend is en het adres correspondeerde niet met het opgegeven telefoonnummer. Ik heb verschillende malen al gezegt dat hun administratie niet goed is, maaaaar ze blijven dwars en bellen toch steeds. ABN/AMRO doe hier eens wat aan . Volgens mij zijn ze hardhorend in Leiden, het personeel daar, en het management is dus ook niet … je van het…..

  • Jades

    Ongeveer dit verhaal in een brief neerzetten en richten Aan de Directie van de bank (als u de naam van de directeur kunt achterhalen is dat nog beter).

    Meestal helpt dit snel bij de Arrogante Bank Nederland/Amsterdamse Rotbank.

    Mvg

  • Bank Jurist

    Even bij de ABN AMRO informeren. Binnen deze bank is een speciale klachtenafdeling die objectief uw klacht behandeld.