Fortis en internetbankieren

  • Jeroen

    Hallo,

    We staan op het punt om een rekening te openen bij Fortis. Hierbij wil ik ook gebruik gaan maken van bankieren via internet. Wie heeft hier ervaring mee?

    Groeten,

    Jeroen

  • Kennie

    Hallo Jeroen,

    Mijn vriend heeft zijn eigen rekening lopen bij de Fortis, en hierbij dus telebankieren aangevraagd.

    Ten eerste duurde het ongeveer een jaar voordat hij het voor elkaar had dat hij telebakieren kreeg. Toen hij het pakket binnen kreeg zat er een cardreader bij die een met een kabeltje aangesloten moest worden aan de computer. Op een één of andere manier werd dit kastje dus niet herkent. Na een aantal keer naar de helpdesk bellen kreeg hij te horen dat hij maar iets moest instellen in de BIOS, maar ze konden niet vertellen hoe dat moest. Tot op de dag van vandaag heeft hij nog steeds geen telebankieren, en hij heeft op mijn aanraden maar een rekening genomen bij de Rabobank waar we al een tijdje aan het telebankieren zijn. Daar werkt het prima.

    Onze bevindingen zijn dus helemaal niet goed. Misschien heb jij meer geluk en werkt het bij jouw wel, maar dit is ieder mijn verhaal en ik zou het je niet aanraden.

    Groeten,

    Kendra

  • piet

    ik heb al een tijdje online banking van de fortis en nog nooit een probleem gehad, mijn ouders en zus hebben het ook en ook nog nooit geen probleem gehad, bij de fortis krijg je i.p.v. een losse cardreader een vaste, dit betekend dat je gelijk op een beveiligde site komt i.p.v. eest op het internet een code in te moeten toetsen, ligt er maar net aan wat je veiliger vindt.